/ Allmänt /

Skrikande granne....

Ibland är det inte lätt att bo i lägenhet. Ibland är det inte lätt att bo granne med sportgalna grannar.
Låg och sov rätt så skönt på soffan när jag vaknar till med värsta jävla rycket någonsin, varför?
Jo för grannen brevid mig och hans 4 kompisar skriker i en manskör då ett fotbollslag gjorde mål.
Tänk er bilden, mig liggandes helt avslappnad i total tystnad och sen vakna till liv på ett sånt sätt.
Värre än när en viss person stod och hällde iskallt vatten i ansiktet på mig när jag sov....;)
 
Nej snälla nån, jag respekterar att alla givetvis måste få göra som dom vill i lägenheten sin, MEN att vråla på det sättet? Neeeej! Jag blev ju om än gråhårigare, jag trodde ju fan någon stod i lägenheten och skrek åt mig.
Det är kul, jag ska upp och jobba om några timmar och nu kan jag inte somna om...........det här blir en lång natt och en ännu längre arbetsdag.
 
Tack Viasat för att ni räddade min grannes fotbollskväll, och tack för att ni sabbade min sömn för detta dygn.
I hate u, i rly do.....
 
Happ, någon som har förslag på vad jag ska göra för att somna in? Tänker ju inte ligga och räkna får direkt, det går bara inte :(
 
Promenad? Åka och träna? Nja.
 
 
#1 / / Emilie Persson:

Fyyy tusan ja hade fått ett utbrott, gått och slagit in dörren och jaaa - fast de kanske beror på mitt dåliga "morgonhumör" när ja vaknar fast ja inte vill hhahaha ;) Tur ja bor på landet och allt som väcker mig är när solen tittar in genom fönstret (tack gode gud för gardiner) hahaha :D Du får skaffa hem lite träningsmaterial så du kan göra lite sånt när du inte kan sova, då blir man trött och utmattad och så somnar man tillslut :P

Svar: Haha! Ja :D Dig vill man inte bråka med på morgonen ;) Nästan snudd att man får komma med kaffe åt dig på morgonen :-)! Hmm kan ju alltid göra situps ;)Jag funderar allvarligt talat på skaffa hem lite material ja! :)
Johan

#2 / / emilie persson:

Det tycker jag du kan göra, EN STOR KOPP KAFFE - svart!!!!!!! Haha nä ja är inte att leka med innan ja vaknat till ;) Men du, köp hem hantlar och matta - sen har ja massor övningar du kan göra om du vill se? :D

Svar: Haha:D Ja du är lite halvfarlig, jag vet och jag har upptäckt det på jobbet ;):D!Ja för fan! Jag är lätt på, det skadar inte med lite lättare träning på matta :)
Johan