/ Allmänt /

Första dagen på LK / HF avklarad

Nej men god morgon och guten abend! Eller vadfan det nu är på tyska!
Jag är glad, jag har varit på lulekalaset igår med några nära och kära vänner. Vi hade det hur mysigt och trevligt som helst.
Vädret var väl lite sisådär men det gick ändå :)
Gud så många vänner jag har träffat och jag träffade även Carro, henne har jag inte sett på år och dar kändes det som :) Men vi stod och pratade en stund om ditten och datten,  skönt att kunna prata som vuxna människor med varandra, hon mådde bra och det var både skönt och kul att höra :).
 
Hon drog vidare med sitt sällskap och jag med mitt, kvällen rundades av vid 24 och sen hem till mamma och pappa för en liten snabb familjeträff.
 
I morgon ska jag ut med lite andra vänner och ha minst lika roligt, let's go and have some fun!
 
Fuck this och god natt!