/ Allmänt /

What we need is a hero

Jag säger det här direkt, fuck vissa människor, fuck en del som jag tyvärr måste ha att göra med dag ut och dag in.
Jag brukar inte klaga på andra och hur dom är eller hur dom tänker /resonerar, men idag gick proppen på mig, det enda som hindrade mig från att få ett vansinnesutbrott var att jag befann mig i en mataffär där det var mycket människor som troligen hade undrat vad fan som hände om jag väl gått lös.
Så jävla respektlöst, glöm att jag kommer vara schysst i framtiden... - . -
Snart gör jag slut på det här eländet och då är det en människa mindre i min närvaro....
.....................................................................................................................................................................................................
 
Nåja min semester är nu slut, kom hem idag från en fisketur, gud så skönt att få vara ute i skog och mark och bara vara fri, slippa ringande mobiler och gud vet fan vad som kan hända.
3veckor, slut, bara sådär, voi voi!
Jag har nu 9 dagar kvar på min cambridgekur, än så länge har jag gått ner 12kg på 21 dagar, får anses vara helt ok med andra ord.
 
Nu måste jag sova, börjar tidigt i morgon!
 
Now hush little baby, don't you cry
Everything's gonna be alright
Stiffen that upperlip up little lady, i told ya
Daddy's here to hold ya through the night
I know mommy's not here right now and we don't know why
We feel how we feel inside
It may seem a little crazy, pretty baby,
But i promise momma's gon' be alright