/ Allmänt /

Träning!

Oj!
Träningen har verkligen inte varit i fokus sista tiden så jag tänkte att det är dags att återuppta detta.
I grunden älskar jag att träna, jag älskar den smärta som blir när 150kg lyfts i marklyft, jag älskar känslan när jag spyr av trötthet.
Jag älskar känslan av att känna pumpen i mina muskler.
 
 
Det finns så mycket jag har glömt och inte alls fokuserat på, men det är dags att vända på det nu.
 
 
För jag vill, och vill jag så kan jag, kan jag så klarar jag det.
 
Idag var då ett av mina första ordentliga pass på väldigt länge och jag kände på mig redan innan träningen att det skulle bli jobbigt, men jag gav mig fan på att göra det.
Resultatet blev att jag idag tränade Bröst, mage, rygg, bicep, tricep och axlar.
 
Spännande spännande! vi får se vars detta leder, men jag hoppas på det bästa.
#1 / / Anonym:

Du är så duktig!