/ Allmänt /

Dunderbollar!

Dunderbollar?! Vad fan är dunderbollar? Jadu kära läsare, inte en blekaste aning men hörde det ordet i en gammal barnfilm från Disney.
Det är helt normalt att garva arslet av sig till en sån sak right? ;)
Ni som vill se kan göra det på länken nedan :)
 
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=6FQBy0S6Q7c
 
Haha nåååja ibland är det inte lätt när det är svårt, det ska erkännas jag är väldigt trött, dels försov jag mig igår och det blev gode jävla stressigt och det var ett rent helvete att hinna med allt som jag borde hunnit.
Inte ok Johan! Vi får väl se, kanske åker på smisk av min arbetsgivare snart, vad vet jag? ;)
 
Dagen i övrigt har eg bara inneburit härdsmälta utan dess like, frustration och aggression som bara måste ut.
 
Därför så passade jag på att njuta av ett tungt pass i gymmet efter jobbet. Jag kan meddela att jag lever, allt gick bra och att träningsvärken nu är farligt nära! :)
 
Nu måste jag sova!
 
Natti!