/ Allmänt /

Jamen det här gick ju hur bra som helst!

Eller hur var det där? Hehe nåja ifredags var vi ute jag och ett par kompisar i samma veva som alla tog studenten,så jävla lyckliga alla såg ut att vara, liksom inga bekymmer fanns för tillfället och det vara bara full rulle framåt. Grattis till studenten allesammans!
Som min kollega sade när han satt och spanade på studenter av det kvinnliga könet under rasten på jobbet; "Om jag hade fått ta studenten igen så hade det varit idag, underbart ögongodis jag skådar! " .....dagens asgarv bröt ut bland oss andra som mest nöjt av en lugn och skön stund på rasten :)
Nåja det finns människor för allt......
 
Vad säger vi om lördagen då?
 
Det drog ihop sig till fest med vårt galna killgäng, grabbarna menade på att det var dags att få mig lite packad då det var längesensist det var så, och ja vad gör man inte för sina vänner? :)
Det blev en vända till storheden för att införskaffa all alkohol och groggvirke som vi behövde.
 
Iaf, vi hade en sjukt trevlig kväll alla vi grabbar och vi satt på balkongen och verkligen njöt av en fantastisk värme och ett par kalla cider och bärs, det var liksom helt underbart skönt att bara sitta och prata bort ett par timmar. Jag tror nästan hela gänget börjar bli lite gammal när man föredrar att bara sätta sig ner och njuta, eller?
 
Nåja krogen kallade och vi hade det väldigt trevligt.
Dock så är faktum följande:
6st 6or redbull vodka
3st 6or flatline (tequila+tabasco)
2st cider
Och ett antal drinkar med Bacardi+fanta
 
Detta gör vem som helst rolig och lite lullig, tro mig, jag vet.
Baksmällan jag upplever idag är som taget från helvetet.
 
Uscha...
 
Vårt slagord; Jamen!
 
Och jamen visst gick detta bra?!
Eller hur det nu var... oO