/ Allmänt /

Att våga älska sig själv

Jag erkänner direkt.
Jag mår så in i hela helvetet bra vill jag lova er alla, fattar ni hur det är att vandra omkring hela dagarna och bara känna hur allt ler emot dig och känna en sån lycka så du inte vet vars du ska ta vägen?!
Hur jobbet går din väg och hur bekantskaper breddar sig och vännerna kryper en tätt intill och håller en hårt.
Ja mina läsare, det är just det som händer mig, det är just det jag känner nu och det är just därför jag inte kan sova.
Sen när kan lycka orsaka sömnproblem?  Sen nyss tydligen :)
Jag måste verkligen försöka sova, en ny dag med fantastiska äventyr väntar i morgon!
Älskar er alla och sköt om er alla.
 
Jag är fri
Som jag har längtat
Älska dagen såsom du önskar att dagen älskar dig
Saker och ting vänder nu
Håll i hatten för nu åker vi av!
 
Strangers waiting
Up and down the boulevard
Their shadows searching
In the night
Streetlights, people
Livin' just to find emotion
Hidin', somewhere in the night

Don't stop believin'
Hold on to the feelin'
Streetlights, people
Don't stop believin'
Hold on
Streetlights, people
 
-Journey-Dont stop beliving