/ Allmänt /

Go'morrn!

Hej och hå.
Tiden går otroligt fort vissa dagar och vissa veckor, det har sina fördelar och det har sina nackdelar.
Nåja här ligger jag nu i sängen och inser att om ett par dagar är det 1 år sen jag blev singel,  jävlar vad tiden har gått fort, och ja det är klart det är ett tomt hål i ens liv, men som jag alltid sagt, jag hindrar inte någon i dennes vilja att göra något nytt :) Lycka till med 1 år till! :)
 
Jag har blivit förkyld, riktigt jävla äckligt förkyld, näsan bara rinner, har ont i halsen och skallen värker,men jag har inte råd att vara hemma idag, kostar mig för mkt pengar :(
I övrigt så har det varit ett par otroligt konstig och nedåtgående veckor med människor runt mig som verkligen har visat för mig att jag skall låsa in mig i en garderob och inte komma ut därifrån.
 
Att komma med såna argument och såna kommentarer face 2 face och på telefonen får mig att bli riktigt riktigt less och bara gå och hänga mig i ett hörn.
 
Allvarligt, skärpning.....
 
Nu ska jag gå och duscha, fixa mig lite och sen bär det av till jobbet.
 
I morgon blir det middag med Sara och Kenny, det var ett tag sen!
 
Nej vi ses! :D