/ Allmänt /

En jakt över världens jävla ände

Hej bloggen!
Det var ju ett tag sen sist jag var här inne och luftade mina tankar och funderingar. Men nu måste jag skriva igen, jag håller på explodera känns det som. Men innan jag börjar skriva lite mer djupgående så måste jag tyvärr meddela att en skol / ishockey/fotbollskamrat har avlidit. Jonatan hittades död på Porsön i luleå, vila i frid mannen! Det var ett par år sen sist vi sågs men jag hoppas du har det bra där du nu är.
Nu till mina tankar.
 
En flock med vargar på jakt efter ett byte, bytet det flyr över fält och skogar, över ängar och vatten, slutligen så är bytet framme vid ett stup. Ett jävligt brant sådant, bytet vänder sig om och ser flocken med vargar komma i rusande fart, bytet tar ett sista andetag och hoppar över stupet och sen finns det inte mer.
Sensmoralen i detta då?
 
Bytet som är jagat kan antingen hoppa ner för stupet och dö en snabb död eller ätas upp levande av vargarna och känna smärtan när någon sliter ut hjärtat och övriga organ ur kroppen.
 
Varför är jag såhär ledsen? Varför? jag fattar inte, jag borde inte vara ledsen eller nerstämd, men tro mig, allt är  bara svart just nu....och tårarna dom bara rinner :( :(
 
Men visst, jag antar att det är normalt att även en kille är ledsen och fäller tårar....
Just nu är jag i det skedet att jag snart inte bryr mig mer om inget radikalt händer.
Men jag lovar, jag kommer inte göra illa mig själv igen, det lovar jag!
 
Det tar emot att säga det, men jag vet inte vad jag ska säga, det är det som tar emot.
Jag låter nog detta vara osagt, men tårarna dom slutar inte rinna och jag slutar inte vara ledsen
Jag är väl ett jävla monster , men det här jävla monstret kommer snart tända till på alla cylindrar och bli riktigt arg och förbannad, för just nu händer det allt för mycket skit
Men just nu kryper jag ner under täcket och låter tårarna rinna nerför kinderna, inte ett ord skall sägas och inga slag skall falla.
Bara jag och tystnaden
Jag och mina tårar
Jag och min ilska
Snälla, låt mig ta ett djupt andetag och andas ut
 

Fader vår som är i himmelen helgat varde ditt namn
Tillkomme ditt rike ske din vilja
Såsom i himmelen så ock uppå jorden ge oss bröd ock idag
Och förlåt oss våran skuld
 
 
 
Peace out.
 
//Johan- Ägare och bloggare på Johansdag, en blogg som beskriver allt som händer och sker.