/ Allmänt /

Vänskap

För någon dag sen så fick jag ett privat meddelande på facebook som gjorde mig väldigt glad. Det var från en nära vän som fick mig att tänka till, stanna upp lite i mitt liv, tack, det värmde ! <3 xoxo
Jag kom att tänka på mina nära vänner, vänner som bor i stan, en bit bort eller rentav jävligt långt bort.
Alla dessa vänner betyder något speciellt för mig, alla dessa vänner har en plats i mitt hjärta på ett eller annat sätt♥
Dessa vänner är människor jag inte vill ha som mina värsta fiender, dessa vänner är något mer än bara vänner. Ni är en del av mitt liv, ni har en del i mitt hjärta och betyder mer än ni anar.
Att jag råkar vara korkad och lite för snäll ibland har vi alla märkt, men ni utnyttjar inte mig för den jag är, thank u lord!
 
Att en del människor kallar mig känslokall eller rentav obrydd eller kanske rentav en mansgris rör inte mig i ryggen. För det är jag inte....
Passar inte mitt sätt att vara så är det bara att gå, för mig veterligen så behandlar jag mina vänner som dem förtjänas att behandlas, dvs med respekt, en gnutta humor och kanske lite rå humor ibland.
Människor som på ett eller annat sätt trycker ner mig, ifrågasätter mig som kille och som kompis kan ju ta sig en promenad dit det är varmt och skönt. Eller varför inte nordpoolen medans vi ändå är igång?
Och jag tror att dom som har hamnat utanför min "respekt" troligen kommer märka det själva, för såna människor orkar jag inte ens prata med eller än mindre hjälpa om det är något problem.
 
 Dags att sova!
 
Ciao och ta hand om er!