/ Allmänt /

Ute med att blogga?

Hej :)
Det var ett tag sen sist, ja jag vet att jag är slarvig som inte uppdaterar bättre, men jag har helt enkelt inte haft tid  eller lust.
Det här med att orka lägga iväg en rad eller 2 här och där är inte alltid så lätt och jag vet inte om det är för att bloggandet är stendött eller vad det är, men jag försöker kämpa på.
 
Livet i övrigt då? vad händer där?
Jag försöker just nu bara överleva dagen, jag försöker att inte sjunka längre och längre ner i kvicksanden, den kommer döda mig tillsist om jag inte tar mig upp över ytan, livet är förjävligt och jag känner mig ensam och deppig över vem jag är.
 
Vad fan spelar det för roll att jag är lite poffig(rund) om magen? Sen när gör det mig till en sämre människa undrar jag?
Ibland undrar jag vad människan är för sak, värna om varandra, älska människor istället för att hata.
 
Det gör så ont om läsa om mobbning, brustna hjärtan, hat och all annan skit som förekommer.
 
Jag vet inte vad vi ska göra, men face it, samhället är påväg åt fel håll.