/ Allmänt /

En lång jävla tystnad

Tystnaden har varit total under en lång tid, förlåt bloggen och alla ni som läser här..... :(
Saker och ting har gått åt helt fel håll, jag har skurit av människor från mitt liv, jag har bett en del mindre smarta indiver gå åt en annan väg utan mig. Bara för att du är skön att kn***a så betyder det inte att jag inte kan ställa motkrav på vem du är och den du är eller hur du beter dig emot mig....och sedär sålätt var det att klippa banden helt och hållet.
 
Min energi skall gå till mig själv och möjligen till någon som jag tycker om och värnar om, svårare än så är det väl inte har jag på känn?
 
Jag vet inte riktigt varför jag råkar ut för det här, och jag vet inte varför jag inte kan lyckas hitta rätt på en gång, men nu är det nog på g att vända har jag på känn, kanske kanske och jag hoppas och tror att det här slutligen blir bra.
 
Ibland handlar livet inte om att alltid få saker och ting att vara hur bra som helst.
Ibland handlar det om att överleva, att orka, att kämpa sig vidare.
En god vän sa till mig; Livet handlar ibland om "Ride or die", ibland kan jag ligga flera timmar och tänka på vad han menade med det.
 
 
 
Så kom igen nu livet, nu kör vi, dags att göra något bra av det här och ta tag i all skit som just nu tynger ner mig :)
 
 
//Johan