/ Allmänt /

Lördag 23/7

Hej bloggen och alla läsare, jag hoppas ni har en riktigt bra dag och att solen må skina över ert ansikte : )
Idag är det lördag, knappt 1vecka kvar på semestern, lite tråkigt men samtidigt så har jag laddat batterierna totalt och kan nu ta och köra hela vägen in i väggen igen nästa år. För tyvärr så blev det väl aningen för mycket jobb sista tiden.....totalt 140timmar extra på ett par månader.
 
Varför gör jag såhär emot mig själv?  Troligtvis för att dämpa smärta, för att komma bort från ett liv som just nu inte är så roligt.
För jobbar jag mycket så behöver jag inte komma hem till precis ingenting(dammråttor räknas inte!).
Oftast så blir det så att jag slutar jobba, åker och tränar och lägger mig i soffan och försöker sova ett par timmar.
Beroende på om jag går dagtid eller kvällstid så kan det bli spännande med just sömnen.
 
Man är rätt slut i skallen när man sovit 10timmar på 5dagar, det är inte en succé kan jag lova : )  
Men i övrigt, en riktigt bra sak är att min systerdotter snart fyller 1år, det är en av få saker som jag verkligen uppskattar i livet <3
 
Kom och tänka på en låt här ikväll när en tår letar sig ner för kinden, jag är ingen maskin , jag lovar att även jag kan fälla ett par tårar med jämna mellanrum.
 
 
Every step I take
Every move I make

Every single day
Every time I pray
I'll be missing you

Thinking of the day
When you went away
What a life to take
What a bond to break
I'll be missing you

 

Peace out //Johan